Ny blogg!

Jaha, då har man skaffat sig ny blogg då.

Vart inte så mycket skrivet i den andra bloggen p.g.a att det var krångligt med inloggning och grejjer.
Min privata blogg har jag här på blogg.se och skriver i den ganska ofta så nu blir det förhoppningsvis lättare att skriva i både den privata, min vardagliga och i bloggen om kognitiv terapi. Alla bloggar samlade på samma ställe, kan det bli smidigare?

Ja, vad har hänt senast då?
Jag var sjuk i slutet av v44, var borta tors-sönda. Sen jobbade jag måndag-torsdag v45 sen vart jag vrål förkyld igen och var sjuk hela v46.
Nu är man dock mycket bättre även fast näsan fortfarande rinner en del. Måste dock tillbaka till skolan så det är bara att palla sig dit.

I övrigt händer det inte så mycket just nu.

Får skriva mer en annan gång, titta gärna förbi igen och kommentera gärna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0